brýle pro virtuální realitu - vr medical
Výuka ve virtuálním světě
Brýle pro virtuální realitu a speciální aplikace od společnosti VR Medical využíváme jako efektivní nástroj k aktivizaci, rozvoji hrubé i jemné motoriky, rovnováhy, koordinaci oko – ruka, k rozvoji senzitivních i senzorických funkcí, pozornosti, prostorové orientace i dalších kognitivních funkcí.
Tato výuková pomůcka nabízí žákům aktivní cvičení a nácvik dovedností v motivačním prostředí virtuální reality s nepřetržitou, vizuální i auditivní, zpětnou vazbou. Pedagogům zobrazuje výsledky měření pokroků žáků ve funkčních úkolech, které není možné změřit v běžných podmínkách, a nabízí možnost nastavení úrovně obtížnosti jednotlivých aktivit. Usnadňuje proces učení, pomáhá žákům zažívat úspěch a vidět zlepšení.
Virtuální brýle nám umožňují přenést žáky do jiného prostředí a nacvičovat s nimi aktivity z běžného života. Žáci si tak mohou vyzkoušet chytání ryb, sběr ovoce ze stromů a jeho třídění, zalévání zahrádky, úklid nádobí v kuchyni či nakupování v obchodě. Mohou si zahrát pexeso, třídit barvy nebo jen tak relaxovat v krásném prostředí hor, u jezera či u moře.
Velmi přínosný je také virtuální snoezelen, kde si žáci mohou zahrát na xylofon, přepínat video-projekce, pouštět míčky, pozorovat bublinkový válec, zvolit si vlastní barvu osvětlení nebo jen tak relaxovat s výhledem na vesmírnou oblohu.
Zatímco se naši žáci pohybují ve virtuálním světě, my můžeme sledovat na obrazovce přesně to, co sami žáci momentálně vidí a prožívají. Umožňuje nám to jim pomáhat, směrovat k neobjevenému a pružně reagovat na veškeré situace.
Další informace o využití virtuálních brýlích najdete na stránkách VR Medical.
brýle pro virtuální realitu - vr medical
Výuka ve virtuálním světě
Brýle pro virtuální realitu a speciální aplikace od společnosti VR Medical využíváme jako efektivní nástroj k aktivizaci, rozvoji hrubé i jemné motoriky, rovnováhy, koordinaci oko – ruka, k rozvoji senzitivních i senzorických funkcí, pozornosti, prostorové orientace i dalších kognitivních funkcí.
Tato výuková pomůcka nabízí žákům aktivní cvičení a nácvik dovedností v motivačním prostředí virtuální reality s nepřetržitou, vizuální i auditivní, zpětnou vazbou. Pedagogům zobrazuje výsledky měření pokroků žáků ve funkčních úkolech, které není možné změřit v běžných podmínkách, a nabízí možnost nastavení úrovně obtížnosti jednotlivých aktivit. Usnadňuje proces učení, pomáhá žákům zažívat úspěch a vidět zlepšení.
Virtuální brýle nám umožňují přenést žáky do jiného prostředí a nacvičovat s nimi aktivity z běžného života. Žáci si tak mohou vyzkoušet chytání ryb, sběr ovoce ze stromů a jeho třídění, zalévání zahrádky, úklid nádobí v kuchyni či nakupování v obchodě. Mohou si zahrát pexeso, třídit barvy nebo jen tak relaxovat v krásném prostředí hor, u jezera či u moře.
Velmi přínosný je také virtuální snoezelen, kde si žáci mohou zahrát na xylofon, přepínat video-projekce, pouštět míčky, pozorovat bublinkový válec, zvolit si vlastní barvu osvětlení nebo jen tak relaxovat s výhledem na vesmírnou oblohu.
Zatímco se naši žáci pohybují ve virtuálním světě, my můžeme sledovat na obrazovce přesně to, co sami žáci momentálně vidí a prožívají. Umožňuje nám to jim pomáhat, směrovat k neobjevenému a pružně reagovat na veškeré situace.
Další informace o využití virtuálních brýlích najdete na stránkách VR Medical.