dílny
Součástí naší školy jsou i školní dílny, které se pravidelně využívají během výuky pracovních činností. Školní dílny jsou velmi dobře vybaveny, což přispívá ke zkvalitnění výuky a nabízí žákům široké spektrum možností.
Školní dílny jsou vybaveny novými pracovními stoly se svěráky a pracovními skříňkami k jednotlivým pracovištím. Každá pracovní skřínka obsahuje základní vybavení pro ruční práci např. pilník, rašple apod. Toto vybavení bylo pořízeno v rámci projektu ROP.
Dalším vybavením školních dílen jsou různé obráběcí stroje jako např. formátovací pila, hoblovačka, protahovačka na dřevo, stojanové vrtačky, pásová bruska a další.
Ve školních dílnách se žáci seznamují s různými druhy materiálů (dřevo, plast, kov), poznávají nástroje a nářadí k ručnímu opracování. Učí se samostatnosti, organizovat si práci, pečují o pracovní místo i pracovní pomůcky, seznamují se se zásadami bezpečnosti při práci, pracovat dle návodu a jednoduchého postupu, získávají pracovní návyky, dovednosti a rozvíjejí kreativitu, představivost a um.
Žáci v rámci výuky vyrábějí dřevěné hračky, krmítka pro ptáčky nebo pomůcky pro pedagogy, které přispívají ke zkvalitnění vyučovacích hodin např. dřevěné geometrické útvary.
Veškerá výuka probíhá pod odborným pedagogickým vedením.
dílny
Součástí naší školy jsou i školní dílny, které se pravidelně využívají během výuky pracovních činností. Školní dílny jsou velmi dobře vybaveny, což přispívá ke zkvalitnění výuky a nabízí žákům široké spektrum možností.
Školní dílny jsou vybaveny novými pracovními stoly se svěráky a pracovními skříňkami k jednotlivým pracovištím. Každá pracovní skřínka obsahuje základní vybavení pro ruční práci např. pilník, rašple apod. Toto vybavení bylo pořízeno v rámci projektu ROP.
Dalším vybavením školních dílen jsou různé obráběcí stroje jako např. formátovací pila, hoblovačka, protahovačka na dřevo, stojanové vrtačky, pásová bruska a další.
Ve školních dílnách se žáci seznamují s různými druhy materiálů (dřevo, plast, kov), poznávají nástroje a nářadí k ručnímu opracování. Učí se samostatnosti, organizovat si práci, pečují o pracovní místo i pracovní pomůcky, seznamují se se zásadami bezpečnosti při práci, pracovat dle návodu a jednoduchého postupu, získávají pracovní návyky, dovednosti a rozvíjejí kreativitu, představivost a um.
Žáci v rámci výuky vyrábějí dřevěné hračky, krmítka pro ptáčky nebo pomůcky pro pedagogy, které přispívají ke zkvalitnění vyučovacích hodin např. dřevěné geometrické útvary.
Veškerá výuka probíhá pod odborným pedagogickým vedením.